Vnímejte signály těla!

Na každém z nás záleží, jak nakládáme se svým zdravím. Vždy je nutné používat hlavu a pečlivě přemýšlet, zvláště jedná-li se o naše tělo a fungování vnitřních orgánů. Pokud se soustředíme na zdravé hubnutí je potřeba uvažovat dvakrát, než se nám pravidla vžijí do každodenní rutiny a budeme je ovládat stoprocentně. Protože nestačí jen odhodlání a slova, ale teprve, až uvidíme stálý dlouhodobý výsledek můžeme si gratulovat.

hubnutí váha

Velkým tématem je nakupování s prázdným žaludkem. Chyba. Nedělejte to. Zhřešit v tomto rozpoložení nekontrolovaných nákupů čímkoliv nezdravým je velice pravděpodobné, a lítost se jistě dostaví, ale už je pozdě. Přidávejte si do stravy více ovoce i zeleniny. Dále je super si dělit jídla do více menších porcí a v neposlední řadě žít v souladu s nutriční výživou. Neházejte flintu do žita, když vám první odzkoušené fitness jídlo nesedne svojí chutí. Okuste čokoládu, vanilku nebo lesní směs a neříkejte, že jste si nezvolili favorita! Až objevíte to pravé, může nastat situace, že si již den bez něj nebudete umět představit.

Logicky není řešením hladovět a zároveň huntovat své tělo v posilovně celé dny a noci. Kde si myslíte že by načerpalo sílu a energii? I při redukční dietě je potřeba naslouchat signálům těla, co nám vysílá po jídle i v různých prodlevách mezi ním. Jistě se velice dobře znáte. Víte, jaké potraviny si můžete dovolit. Po kterých vám je těžko, co vám způsobí zažívací potíže a naopak. Věnujete pozornost těmto projevům? Pokud ne, je to špatně. Dopřejte si to nejlepší a sledujte vyváženost stravy.

hubnutí jablko

Tipů na snižování tukových zásob je opravdu mnoho, ale nejlepší rada je řídit se tím, k čemu vás vede vaše intuice. Vlastní zkušenost je k nezaplacení. Nikdo nemáme stejný organismus, hubneme i přibíráme jinak, máme rozdílně rychlé spalování, tudíž se nedá jakákoliv nutriční výživa paušalizovat.

Pojďte do toho s námi!